patronat

NAWIGACJA

Patronat Honorowy
Minister Edukacji Narodowej

Ministerstwo Cyfryzacji

Mazowieckie Kurator Oświaty

Marszałek Województwa Mazowieckiego

Wojewoda Mazowiecki

Prezydent Miasta Radomia

Rada Miejska w Radomiu

Polskie Towarzystwo Informtyczne

Oťrodek Rozwoju Edukacji


Patronat
Siła W Innowacji

Fundacja Media30

Edukacja Na Nowo

Ogˇlnopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli


Patronat Medialny
Radio PLUS Radom

Uczę Nowocześnie

Głos Nauczycielski

Dami24

Echo Dnia

ZEBRRA TV

Radio Rekord

Co Za Dzie˝

7 Dni

TIK w Edukacji

Linux Magazine



Warsztaty

Zapisy na warsztaty zostały zakończone.

 

Już teraz można planować, na które warsztaty i o której godzinie możemy się wybrać: godzinowy rozkład warsztatów

 

TEMATYKA WARSZTATÓW
Revas Sp. z o.o. Wojciech Pitura, Elżbieta Szczepaniak
Nauczanie przedsiębiorczości w szkołach średnich z wykorzystaniem branżowych symulacji biznesowych Revas
Revas W trakcie warsztatów uczestnicy wcielą się w rolę właścicieli firm i będą zarządzać wirtualnym przedsiębiorstwem „Biurem podróży”. W trakcie warsztatów uczestnicy będą podejmowali realistyczne decyzje biznesowe (organizacja stanowisk, zatrudnianie pracowników, zakup sprzętu, reklama, cena itp.), a na zakończenie otrzymają informację o ich efektach.
Więcej o narzędziach które zostaną wykorzystane podczas warsztatów można przeczytać na stronie www.revas.pl
 SUPERBELFRZY RP  Adam Jurkiewicz
Roboty sterowane Blockly i Pythonem za darmo - wersja dla opornych.
SB1 Opis: Nowa PP dla klas 4-6 przewiduje "sterowanie robotem lub obiektem na ekranie". Na Warsztacie pokażę darmowe środowisko, które pozwala realizować ten punkt nie tylko w klasach 4-6, ale też i 7-8, w aktualnej i nowej podstawie programowej, w środowisku graficznym i tekstowym. Wszystko z wykorzystaniem specjalnego rozwiązania dla bezpiecznych i nowoczesnych sal informatycznych opartego o FREE_Serwer.
Uczestnicy nauczą się:
-operowania środowiskiem blokowym Blockly
-podstaw programowania w języku Python
-korzystania z darmowej platformy http://robotyka.cyfrowaszkola.waw.pl
Na zajęciach wykonają :
-prosty program sterujący robotem w środowisku graficznym Blockly
-prosty program sterujący robotem w środowisku tekstowym języka Python
 SILCOM Multimedia Polska, Sp. z o.o. Petr Urbančík
Didakta.pl – Edukacja XXI wieku
SILCOM Szczegółowe przedstawienie oprogramowania multimedialnego dla szkół podstawowych oraz gimnazjów – pokazy praktyczne: Jak działają programy edukacyjne, w jaki sposób można je wykorzystać w szkole?
CBSG Polska
Sp. z o.o.
Paweł Pławiak
Migracja skrzynek pocztowych do Office 365
CBSG1 Bardzo często użytkownicy Outlook zadają pytanie czy jest szansa na przeniesienie ich wiadomości z innej skrzynki pocztowej do Office 365?
Okazuje się, że jest to prostsze niż mogłoby się wydawać.
Co więcej zbiorowa migracja skrzynek może być impulsem do rozpoczęcia przygody z Office 365 dla osób dotąd niezdecydowanych.
Zapraszam na warsztaty, gdzie wspólnie dokonamy migracji skrzynek pocztowych do Office 365. Do zobaczenia!
CBSG Polska
Sp. z o.o.
Paweł Pławiak
 Top 10 zarządzania kontami w Office 365
CBSG2 Konta użytkowników, grupy, pokoje, rzutniki, sale konferencyjne... Ilość obiektów w Office 365 reprezentujących osoby lub zasoby może przysporzyć o zawrót głowy.
W trakcie warsztatów skupimy się na dziesięciu najważniejszych czynnościach związanych z kontami.
Tak aby każdy poczuł się pewniej układając własną listę Top 10. Do zobaczenia!
TROBOT Grzegorz Troszyński
Co robot robi w szkole czyli programowanie robotów mBot w Scratch 2.0 i nie tylko... Warsztaty dla nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych
TROBOT Robot mBot jest stworzony do nauki programowania. Programowany w graficznych środowiskach opartych na Scratch (PC) i Blockly (tablety), doskonale nadaje się do realizacji nowej podstawy programowej w klasach IV-VIII. Dzięki sterownikowi zgodnemu z Arduino, może być też z powodzeniem stosowany do nauki programowania w językach kodowanych tekstowo, opartych na C/C++
MENTOR Systemy Audiowizualne Sylwester Zasoński
Darmowe zasoby + interaktywny monitor, czyli warsztat o tym co uczniów na lekcji zachwyca
MENTOR1 Podczas warsztatu uczestnicy poznają zalety pracy z interaktywnym monitorem.
Dowiedzą się jak:
•Angażować uczniów za pomocą interaktywnych quizów (Kahoot/Quizlet)
•Stymulować naukę języków (Squla, Duolingo, Learning Apps,Lerni)
•Organizować własny interaktywny zasobnik (Symbaloo, ClassroomScreen, Padlet))
•Prowadzić zajęcia dla uczniów w klasie jak i w domu (LiveBoard)
•Bawić się rysując (Quick Draw) i słuchając muzyki (LyricsTraining)
MIGRA GRAŻYNA KOBA
Realizujemy proste algorytmy w języku Scratch
MIGRA1 W szkole podstawowej uczniowie mają poznawać różne algorytmy i zapisywać je w wizualnym języku programowania. Uczestnicy warsztatów dowiedzą się, jak w prosty sposób przedstawiać uczniom algorytmy i uczyć stosowania poleceń języka Scratch, które są potrzebne do ich zapisywania. Następnie zapiszemy wybrane algorytmy w języku Scratch, stosując polecenia warunkowe i iteracyjne, a także zmienne i tablice (listy).
Na warsztatach pokażemy również działanie systemu testów elektronicznych. Na zakończenie przewidziana jest niespodzianka z nagrodami
MIGRA GRAŻYNA KOBA
Zapisywanie pomysłów historyjek i prostych algorytmów w środowisku programowania Baltie 
MIGRA2 Na warsztatach pokażemy, jak (zgodnie z podstawą programową) uczyć projektowania, tworzenia i zapisywania pomysłów historyjek i prostych algorytmów w środowisku programowania Baltie. Uczestnicy warsztatów utworzą projekt, wczytując scenę do programu i sterując obiektem na ekranie.  Pokażemy również, jak przedstawiać uczniom i zrealizować proste algorytmy, stosując zmienne, polecenia warunkowe i iteracyjne.
Na warsztatach pokażemy również działanie systemu testów elektronicznych. Na zakończenie przewidziana jest niespodzianka z nagrodami
MIGRA GRAŻYNA KOBA
Wprowadzenie do programowania w języku C++
MIGRA3 Na warsztatach pokażemy, jak (zgodnie z podstawą programową) pomóc uczniom stawiać pierwsze kroki w tekstowym języku programowania. Uczestnicy warsztatów utworzą proste programy w języku C++, w których zastosują: instrukcje wejścia/wyjścia, zmienne, wyrażenia arytmetyczne i logiczne, instrukcję warunkową i wybrane instrukcje iteracyjne.
Na warsztatach pokażemy również działanie systemu testów elektronicznych, w tym nowych funkcji. Na zakończenie przewidziana jest niespodzianka z nagrodami
MIGRA GRAŻYNA KOBA
Wprowadzenie do programowania w języku Python
MIGRA4 Na warsztatach pokażemy, jak (zgodnie z podstawą programową) pomóc uczniom stawiać pierwsze kroki w tekstowym języku programowania. Uczestnicy warsztatów utworzą proste programy w języku Python, w których zastosują: instrukcje wejścia/wyjścia, zmienne, wyrażenia arytmetyczne i logiczne, instrukcje warunkową i wybrane instrukcje iteracyjne.
Na warsztatach pokażemy również działanie systemu testów elektronicznych. Na zakończenie przewidziana jest niespodzianka z nagrodami
ENGENIUS JAROSŁAW ORCZYKOWSKI, MACIEJ ŚWITAS
EnGenius - Sieć Wifi IV generacji w przystępnej cenie
ENGENIUS Na warsztatach pokażemy jak skonfigurować i zarządzać siecią  WiFi na urządzeniach EnGenius. Jedna sieć w całym budynku, odseparowane sieci dla uczniów i nauczycieli z różną dostępnością pasma a może captive portal? Żaden problem, pokażemy jakie to proste
MICROSOFT ARTUR RUDNICKI
Microsoft Teams 
MICROSOFT1 Masz już dość różnych systemów do obsługi Twojej klasy oraz pamiętania wielu loginów i haseł? Microsoft Teams to idealne rozwiązanie do pracy grupowej, które umożliwia dawanie uczniom zadań bez wysyłania ich pocztą elektroniczną, a także ich odbieranie oraz ocenianie. Każdy z uczniów będzie miał dostęp do interaktywnej tablicy, nawet w drodze do szkoły na swoich smartfonach. Dodatkowo będziecie mogli się komunikować na chacie z obsługią audio i wideo. Microsoft Teams to nowa alternatywa dla Microsoft Classroom
MICROSOFT JAROSŁAW ORCZYKOWSKI
Koniec z papierowymi testami – poznaj Microsoft Forms 
MICROSOFT2 Masz dość sprawdzania papierowych testów ? Chciałbyś przestać nosić stos papierów do domu? Zmień to! Zapraszamy na warsztaty z wykorzystywania aplikacji Microsoft Forms. Poznaj prosty łatwy i przyjemny sposób sprawdzania i robienia testów - będziesz zachwycony!
LEARNETIC S.A.
MAGDALENA ZARACH, HANNA PAWLIK-SROCZYŃSKA
 Nie tylko bezpłatny dziennik elektroniczny - o platformie edukacyjnej mCourser
LEARNETIC1 Prowadząca warsztat opowie o bezpłatnym dzienniku elektronicznym, największym w Polsce konkursie informatycznym, e-podręcznikach różnych wydawców dostępnych w jednym miejscu oraz innych funkcjach platformy edukacyjnej mCourser. Wszystkie z tych elementów zostaną z uczestnikami odpowiednio „przetrenowane”
LEARNETIC S.A.
HANNA PAWLIK-SROCZYŃSKA, MAGDALENA ZARACH
 Interaktywne repetytorium - alternatywa dla korepetycji i świetne narzędzie do pracy w klasie
LEARNETIC2
Spotkanie kierowane do nauczycieli i osób zainteresowanych edukacją na poziomie klas IV-VIII szkoły podstawowej i/lub gimnazjum. Prowadząca przedstawi możliwości wdrażania nowoczesnych rozwiązań do procesu kształcenia przy pomocy materiałów interaktywnego Repetytorium, czyli zasobów multimedialnych stworzonych z myślą o maksymalnym angażowania uczniów podczas lekcji powtórzeniowej. Uczestnicy otrzymają bezpłatny dostęp do powyższych materiałów
LEARNETIC S.A.
LECH WIKARYJCZYK
Terapia dysleksji i nauka pisania przy pomocy nowoczesnych technologii.
LEARNETIC3
Warsztaty kierowane do nauczycieli nauczania zintegrowanego, pedagogów oraz osób zainteresowanych terapią dysgrafii przy wykorzystaniu innowacyjnych technologii - w tym przypadku zestawu mTalent: Dysgrafia z rysikiem. Jest to produkt do profilaktyki i terapii dysgrafii przygotowujący do nauki pisania oraz wspierający tę naukę z wykorzystaniem atrakcyjnych dla dziecka narzędzi. Specjalistyczny interaktywny rysik  połączony z dedykowanym tabletem mierzy siłę chwytu pióra oraz nacisku na powierzchnię. To program w pełni dostosowany do polskiego systemu edukacyjnego, który doskonale sprawdza się, jako narzędzie wspierające tradycyjne formy pracy z dzieckiem
LEARNETIC S.A.
MAGDALENA ZARACH, HANNA PAWLIK-SROCZYŃSKA
Stwórz e-podręcznik sam(a)! O bezpłatnym narzędziu do kreacji interaktywnych materiałów!
LEARNETIC4
Czy zawsze musimy polegać na wydawnictwach bądź materiałach innych użytkowników? Nie! Czy możemy tworzyć wysoce interaktywne zasoby edukacyjne bez wykształcenia informatycznego i znajomości skomplikowanych kosztowych programów komputerowych? Tak! Przedstawimy Państwu rozwiązanie, które sprawia, że każdy nauczyciel posiadający "żyłkę" do komputera, może sam tworzyć e-Podręczniki w darmowym narzędziu!
Zespół Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu
MAREK SKROK
Zaprogramuj przyszłość swoich wychowanków z Micro-bit lub AdaFruit
ZST2 W otaczającym nas świecie coraz więcej jest elektroniki i informatyki. Prawdopodobnie nie unikniemy z nimi kontaktu. Dajmy więc szansę naszym dzieciom wejścia w życie z umiejętnościami wykorzystywania urządzeń dla własnych potrzeb. Właśnie tego mogą nas nauczyć zajęcia z programowania z wykorzystaniem takich produktów jak Micro-bit czy AdaFruit. Te proste i niewielkie rozmiarami płytki można wykorzystać do pogłębienia umiejętności logicznego i twórczego myślenia. Przy okazji jest to świetna okazja do zabawy i nauczenia naszych wychowanków pracy w zespole. Podczas warsztatów wykonamy kilka prostych ćwiczeń z programowania, oczywiście w formie zabawy, oraz poznamy możliwości jakie dają nam wymienione wyżej urządzenia
Zespół Szkół Plastycznych im. Józefa Brandta w Radomiu BARTŁOMIEJ KOPIŃSKI
Produkcja filmików edukacyjnych na YouTube od pomysłu do zostań idolem swojego ucznia
ZSP Sprawdzimy, czy nauczyciel może być Youtuberem?
MICROSOFT ŁUKASZ GIEREK, BOŻENA CZAPLA
Zapraszamy na wycieczkę
MICROSOFT3 Klasowa wycieczka do USA, Egiptu, Portugalii? Nic prostszego – bez paszportów, bez stosów dokumentacji, bez wkładu finansowego, za to z żywym przewodnikiem zwiedzając jedne z najpiękniejszych i najciekawszych miejsc na ziemi. Dowiesz się więcej na warsztatach o programie Skype in the Classroom, który wykorzystuje platformę education.microsoft.com
MICROSOFT ŁUKASZ GIEREK, KATARZYNA PAGE
Mystery Skype
MICROSOFT4 Wykorzystaj kontakty z innymi edukatorami na świecie, aby zagrać z uczniami w Mystery Skype. Dowiesz się więcej na warsztatach o programie Skype in the Classroom, który wykorzystuje platformę education.microsoft.com
MICROSOFT ŁUKASZ GIEREK, AGATA KAPICA
Program Microsoft Innovative Educator Expert
MICROSOFT5 Dlaczego warto być Microsoft Innovative Educator Expert’em. MIEE to społeczność pasjonatów technologii Microsoft w edukacji, którzy reprezentują nauczycieli różnych przedmiotów z każdego etapu nauczania. Na warsztatach dowiesz się, jakie są korzyści z udziału w programie oraz jakie są wymagania, aby dołączyć do społeczności pasjonatów technologii Microsoft w edukacji
MISTRZOWIE KODOWANIA
AGNIESZKA SZYMAŃSKA, ANNA PASZKIEWICZ
Kodowanie offline, czyli jak zacząć przygodę z programowaniem w edukacji wczesnoszkolnej
MK Warsztaty oparte o doświadczenia i dobre praktyki zgromadzone w ramach programu Mistrzowie Kodowania w zakresie wprowadzania nauki programowania do edukacji wczesnoszkolnej (ale także do przedszkoli). Prezentacja aktywności, które pozwolą nauczycielowi wprowadzić najmłodszych w świat myślenia programistycznego w sposób przemyślany i w nurcie nowoczesnej, otwartej edukacji
LIBRUS
JAKUB BUCZEK
Elektroniczny dziennik świetlicy szkolnej, czyli organizacja i zarządzanie chaosem
LIBRUS1 Prowadzenie dokumentacji w szkolnej świetlicy jest niezwykle wymagające i czasochłonne. Na seminarium zaprezentujemy efekt kilkumiesięcznej pracy, konsultacji, analiz i testów, czyli najbardziej wyczekiwany moduł 2017 roku – Świetlicę (możliwość wykorzystania modułu z systemach e-Dziennik i LIBRUS Synergia)
LIBRUS
JAKUB RZADKIEWICZ
Wskaźnikowa rewolucja w nadzorze pedagogicznym i kontrola realizacji podstawy programowej
LIBRUS2 Nadzór nad dokumentacją i analiza danych w niej zawartych jest jednym z bardziej absorbujących zadań dyrektora szkoły. Nawet posiadając dziennik elektroniczny, odszukanie potrzebnych danych może być czasochłonne. A co by było, gdyby odwrócić sytuację i to dane szukały by nas, pokazując czytelne wskaźniki? Uczestnicy seminarium przekonają się, że to nie fikcja, a jeden z modułów LIBRUS Synergia
LIBRUS
MACIEJ SMOCZYŃSKI
Nowe pomysły, nowe możliwości. Inspiracje LIBRUS
LIBRUS3 Na seminarium przybliżymy najciekawsze zmiany wprowadzane przez firmę LIBRUS. Uczestnicy, którzy nie mieli jeszcze okazji wypróbować rozwiązań naszej firmy, poznają filozofię, jaką kierujemy się, tworząc systemy wspierające szkoły. Ci, którzy pracują z nimi na co dzień, przekonają się, jak wiele przed nimi jeszcze do odkrycia
SUPERBELFRZY RP
ADAM JURKIEWICZ
Robotyka i programowanie dla nauczania wczesnoszkolnego (klasy 1-3)
SB2 Na tym warsztacie zaprezentuję różne darmowe aplikacje, które można używać w procesach edukacyjnych dla najmłodszych: GCompris, pySioGame, TuxPaint, TuxMath, Scratch, inne
WACOM
ŁUKASZ GIEREK, MARIUSZ UTKOWSKI
Wirtualny projekt - wydruk rzeczywistym przedmiotem
WACOM Na warsztatach pokażemy jak wykorzystując tablet graficzny stworzyć prosty projekt 3D i wydrukować spersonalizowany breloczek do kluczy. Teraz wydruk możesz mieć w postaci namacalnego przedmiotu, a nie jako obrazek na kartce papieru
TP-LINK
RAFAŁ SAS
Wydajna i bezpieczna sieć WiFi w szkole.  Możliwości i konfiguracja
TP-LINK Na warsztatach zaprezentujemy jak w szybki i prosty sposób stworzyć bezprzewodową sieć WiFi i jak nią zarządzać. Wykorzystamy do tego sprzęt dedykowany m.in. do zastosowania w szkołach. Uczestnicy zapoznają się z podstawowymi funkcjami oraz nauczą się zarządzania utworzoną siecią
OEIiZK
WITOLD KRANAS
Od Scratcha do środowiska JavaScript/Processing w Akademii Khana
OEIIZK1 Wyobraźmy sobie mapę rozkładu temperatury na płaszczyźnie. Kolor niebieski oznacza miejsca chłodne, a czerwony - najcieplejsze. Dysponujemy punktowym próbnikiem i chcemy znaleźć najcieplejszy punkt. Jak to oprogramować wizualnie w Scratchu i tekstowo w środowisku JavaScript/Processing w Akademii Khana?
OEIiZK
dr JAN ALEKSANDER WIERZBICKI
Nauczanie matematyki w klasach IV-VI szkoły podstawowej z wykorzystaniem programowania w Scratch
OEIIZK2 W czasie warsztatów zostanie przedstawiony i zrealizowany w formie ćwiczeń projekt w języku programowania Scratch dotyczący tematyki własności figur geometrycznych. Opracowana zostanie interaktywna aplikacja umożliwiająca badanie własności trójkąta – zależności kątów i boków
OEIiZK
ELŻBIETA PRYŁOWSKA-NOWAK
Aplikacje i zasoby internetu wspierające naukę języków obcych 
OEIIZK3 Wszyscy nauczyciele zainteresowani samodoskonaleniem swojej znajomości języka obcego, nauczyciele języków obcych. Poznamy:
-interaktywne narzędzia, serwisy tematyczne, blogi
-aplikacje na urządzenia mobilne – smartfon, tablet
-rolę wielojęzycznych zasobów edukacyjnych w życiu zawodowym.
Prezentowane przykłady będą bazowały głównie na angielskojęzycznych zasobach
OEIiZK
ELŻBIETA PRYŁOWSKA-NOWAK
Interaktywna nauka o kulturze i regionie
OEIIZK4 Wszyscy nauczyciele zainteresowani doświadczeniem interaktywnej nauki z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi edukacyjnych na temat kultury i edukacji regionalnej np. nauczyciele geografii, historii, języka polskiego, muzyki, plastyki, informatyki. Poznamy interaktywne, darmowe pomoce dydaktyczne wspierające:
-nauczanie edukacji regionalnej, dziejów Polski
-poznanie różnorodnych tekstów kultury
-poznanie narodowego i ogólnoświatowego dziedzictwa kulturowego
-samokształcenie uczniów
Afiliacja PTI BEATA CHODACKA
Zbiór zadań do informatyki on-line – exeBOOK.pl
exeBOOK

Czym jest exeBOOK?
To zbiór zadań, ćwiczeń i testów do wykorzystania w nauce informatyki na każdym poziomie edukacji. To od nauczyciela zależy dobór zadań dla ucznia lub grupy uczniów.
Zadania mogą być użyte nie tylko jako uzupełnienie materiałów dydaktycznych, zadań z podręcznika czy zestawu ćwiczeń dla uczniów, mogą być również wykonywane krok po kroku, w proponowanej przez autorów kolejności, w celu nauczania poszczególnych modułów tematycznych z informatyki oraz pozwalają przygotować się do zdania egzaminu ECDL, który potwierdza kompetencje informatyczne z objętego konkretnym modułem zakresu wiedzy.
Podczas warsztatów nauczyciele będą mogli zarejestrować swoje szkoły do zbioru zadań, poznać sposób zakładania kont i podglądu wyników swoich uczniów, a także wykonać wybrane ćwiczenia i zapoznać się z mechanizmem porad.

ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu
ZENON NOWOCIEŃ
Logowanie do Windows 10 za pomocą Office 365 - Windows 10 na komputerze, który „chcieliście” wyrzucić
ZST1 Na warsztatach zajmiemy się Konfiguracją i uruchominiem systemu, do którego może zalogować się każdy z danej organizacji przy pomocy konta w Office 365. Prace będą wykonywane na komputerach, które często są nieużywane, bo: „na nich Windows 10 nie działa”. Gdzie i dla kogo taki zestaw komputerowy możemy zastosować
Fundacja Katalyst Engineering
KAMIL KOCISZEWSKI, KAROL IZDEBSKI
Druk i modelowanie 3D w szkole
KEngineering Technologia druku 3D i sposoby pozyskiwania modeli 3D przydatnych w szkole.  Uczestnicy będą mogli popracować nad  stworzeniu modelu, który będzie można wykorzystać w klasie
Fundacja Katalyst Education
MAŁGORZATA RABENDA
Pistacja.tv - Jak wykorzystać wideo na lekcji matematyki?
KEducation
Nie ma jednego dobrego sposobu nauczania matematyki, który trafi do wszystkich uczniów. Narzędzia TIK, a zwłaszcza wideolekcje, pomagają w wyrównywaniu różnic i jednocześnie uatrakcyjniają lekcje. Podczas warsztatu zaprezentujemy darmowe, zgodne z podstawą programową wideolekcje tworzone w ramach projektu „Pistacja.tv” oraz zaproponujemy skuteczne modele organizacji pracy uczniów
MAC Technologie
MAGDALENA NOWAK
Programowanie od najmłodzych lat!
MAC1
Wprowadzenie i sprawdzenie w praktyce powszechnej nauki programowania - robot Photon
MAC Technologie MARIA ZDZIECH
Wykorzystanie innowacyjnych metod nauczania z użyciem interaktywnego oprogramowania Mozabook
MAC2
Modele 3D
APC by Chneider Electric GRZEGORZ KOSTEK
Praktyczne zastosowanie zasilaczy bezprzerwowych UPS APC by SE
APC
Omówienie topologii UPS, środowiska pracy, informacje techniczne, pokaz działania
  Krzysztof Garbowski
Cyfrowa klasa w erze tabletów 
APPLE
Jak bezpiecznie i efektownie pracować z tbletem na lekcji? Jak zarządzać klasą i dystrybuować treści cyfrowe na urządzenia uczniów? Na warsztacie poznasz aplikacje mobilne przydatne w codziennej pracy w szkole, dowiesz się jakie możliwości może posiadać tablet w ręku cyfrowego nauczyciela.
 ProData MARTA SZŁAPKA, JERZY DENGLER
Uporządkuj infrastrukturę IT w Szkole.  
PRODATA2
Poznaj metody za pomocą których w bardzo łatwy sposób ograniczysz koszty obsługi związane z komputerami, sieciami, bezpieczeństwem sieci.
 ProData MARCIN CZERWONKA
Jak stworzyć tanią pracownię komputerową wykorzystując Microsoft Windows MultiPoint Server.
PRODATA1
Standardowy komputer wykorzystuje 10% swojej mocy a co zresztą? Spi - jest niewykorzystywana.
Rozwiązanie - Za pomocą terminala (cienkiego klienta) łączymy się z Windows MultiPoint Server by wykorzystać całą dostępną moc serwera bądź super komputera.
EduExpert EWA WITKOWSKA
 Matematyka bez reszty interaktywnie. Nowa jakość nauczania - programy multimedialne na monitorach dotykowych
MENTOR2
Prezentacja multimedialna i zapoznanie się  uczestników z programami Matematyka bez reszty i Metoda projektu, multimediów dla klas I-III.
Omówienie korzyści i zalet pracy z programami na tablicach i monitorach interaktywnych.
Zakres tematyczny i merytoryczny , zgodny z podstawą programową.
Przykładowe ćwiczenia praktyczne i  zajęcia w grupie .  
Pomoce wspierające pracę dydaktyczną  nauczyciela .
a. karty pracy
b. scenariusze zabaw
c. filmy
OEIIZK JANUSZ STANISŁAW WIERZBICKI
 OneNote i OneNote Class Notebook
OEIIZK5

Netictech S.A. MARCIN PAKS
Kurs programowania i robotyka zamknięta w pudełku.
BECREO

A gdyby lekcje algorytmiki i elektroniki w szkole były jak fabularne gry, podczas których uczniowie realizują różne misje jak: eksploracja nieznanej planety, pobranie próbek z Marsa albo przeprowadzenie badań parametrów życia w podwodnej jaskini w wirtualnym batyskafie, zbudowanie radaru, zaprojektowanie inteligentnego domu czy systemu zarządzania ruchem drogowym?

Zespół Netictech S.A. ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w warsztatach Lekcja programowania i robotyka w pudełku, czyli nauka mechatroniki  z wykorzystaniem  zestawu i kursu BeCreo. Kilkadziesiąt lekcji, nakładki tematyczne, scenariusze lekcji, a do tego autorska aplikacja - Tworzymy nowe standardy!

  


Partnerzy Strategiczni
MICROSOFT

Partnerzy
MENTOR
INTEL
MD SOLUTIONS
MAC EDUKACJA
VCLOUDPOINT
DIDAKTA
APKI.ORG
ENGENIUS
MISTRZOWIE KODOWANIA
IMPAKT
OEIIZK
AGRAF
PRODATA
NETICTECH
WACOM
SCOTTIE
GRAMASTER
KATALYST EDUCATION
VISION DISTRIBUTION
ASUSTOR
LIBRUS
PLANET
CBSG Polska
TROBOT
HELION
SUPERBELFRZY
SAMSUNG
MULTIMEDIA W SZKOLE
KATALYST ENGINEERING
SYSTHERM
BE CREO
CANON
REVAS
MIGRA
LEARNETIC
TECHNET
TP-LINK
APC
VISION DISTRIBUTION