ul. Limanowskiego 26/30, 26-600 Radom

Warsztaty

Szczegółowy harmonogram warsztatów: pobierz

AB S.A. - Marek Daniłowski
ABIntel vPRO
Zapoznanie z technologią
ABIX Edukacja - Adam Jurkiewicz
ABIX 1Progr@muj w zespole - zróbmy to razem w Pythonie.
Stworzymy aplikację bazując na kodach https://github.com/programujemy-python/programuj-w-zespole
ABIX Edukacja - Adam Jurkiewicz
ABIX 2PyTechBrain - edukacyjna platforma bazująca na Arduino 3 i Python
Utworzymy program generujący wykres bazując na czujnikach, Pythonie i bibliotece matplotlib
Aktin - Karina Gładecka, Patryk Kryla, Dominik Liguziński
AKTIN„Wirtualna rzeczywistość jako narzędzie do kształtowania kompetencji proinnowacyjnych wśród uczniów.”
Rozwiń kompetencje proinnowacyjne swoich uczniów z pomocą wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Weź udział w naszych warsztatach i dowiedz się jak pracować z uczniem XXI wieku, aby jego nauka przynosiła efekty. Sprawdź w jaki sposób podczas jednej godziny lekcyjnej możesz zwiedzić z uczniami cały świat. Przenieś lekcje na nowy, wirtualny poziom z pomocą gogli ClassVR. Zainteresuj podopiecznych naszym innowacyjnym rozwiązaniem i wykształć u nich kompetencje na miarę przyszłości.
Moje Bambino Sp. z o.o. - Marcin Paks
BAMBINO 1Jak realizować ciekawe STEAMowe lekcje z mikrokontrolerem BECREO kit?
Praca z mikrokontrolerami to obowiązkowy, podstawowy komponent w projekcie Laboratoria Przyszłości. Zapraszamy na warsztat z rozwiązaniem BECREO KIT – ZESTAW KONSTRUKCYJNY Z MIKROKONTROLEREM, CZUJNIKAMI I AKCESORIAMI. BECREO kit to PRODUKT POLSKI Jest to zestaw do nauki podstaw programowania, elektroniki, mechatroniki i elementów robotyki do wykorzystania na zajęciach techniki, informatyki, fizyki oraz na innych przedmiotach. Zestaw wyróżniają wysokiej jakości plansze dydaktyczne, schematy poglądowe do realizacji projektów uczniowskich oraz bezpieczne, stale aktualizowane oprogramowanie edukacyjne w formie kursu wraz z pełną obudową metodyczną dla uczniów i dla nauczyciela! • Łączy się z innymi zestawami konstrukcyjnymi np. LEGO® • Umożliwia współpracę z drukarkami 3D • Współpracuje z różnymi robotami edukacyjnymi Posiada specjalne wsparcie - BECREO WiKi – platforma z bazą materiałów, gdzie: • Scenariusze lekcyjne, • Pomysły na niestandardowe lekcje, • Instrukcje i tutoriale, • Projekty interdyscyplinarne.
Moje Bambino Sp. z o.o. - Marcin Pogorzelski
BAMBINO 2Pierwsze kroki w świecie programowania z wykorzystaniem robota Photon.
Warsztaty przeznaczone dla nauczycieli/edukatorów pracujących z dziećmi w wieku 7-12 lat. Na warsztatach pokażemy jak w przystępny sposób wprowadzić dzieci w świat programowania i kodowania. Praca z Robotem Photon pozwoli zobrazować działanie skomplikowanych programów i zrozumieć dzieciom ich strukturę. Uczniowie będą w stanie stworzyć symulacje problemów, opracować algorytmy i logikę dla robota, a następnie fizycznie wykazać, czy ich założenia były słuszne. Nauka za pomocą prostych interfejsów do kodowania przygotuje Twoich uczniów do korzystania z popularnych w edukacji programów: Scratch i MakeCode, a także języków programowania JavaScript oraz Python
CBSG Polska - Paweł Pławiak
CBSGAzure Active Directory – tips & tricks
Usługa Azure Active Directory stanowi źródło tożsamości dla rozwiązań chmury publicznej Microsoft. Wiele możliwości konfiguracji, szeroki wachlarz funkcji zabezpieczeń oraz nieograniczone sposoby zarządzania wciągają i uzależniają jak najlepszy serial. Zapraszam na warsztaty, podczas których praktycznie sprawdzimy ile się da wycisnąć z Azure Active Directory. Do zobaczenia!
Ei System - Łukasz Tworus
Ei SYSTEM 1Długopis 3D - nowoczesne rozwiązania na lekcjach.
Nauka przez doświadczenia oraz kontakt ucznia z fizycznym przedmiotem czy modelem jest według wielu badań skuteczniejsza od posługiwania się opisami i zdjęciami. Długopis 3D zmienia rysunki w przestrzenne obiekty, a efekty są natychmiast widoczne. Są łatwe w obsłudze do samodzielnego użycia przez uczniów na każdej lekcji i na zajęciach dodatkowych. Obiekty powstają już po kilku minutach. Zajęcia z długopisami 3D integrują uczniów i uczą współpracy. Model długopisu Banach 3D dopasowany jest do masowego użytkowania przez uczniów. Długopisy prawidłowo użytkowane charakteryzują się dużą trwałością, wytrzymałością i odpornością na uszkodzenia. Każdy kto weźmie długopisy 3D do ręki zrozumie, że to bardzo proste! Korzyści dla ucznia: Praca z długopisami 3D wyzwala dobre emocje, które wspomagają proces terapii i uczenia się. Uczy cierpliwości. Kształci precyzję i dokładność. Uczy planowania i organizacji działań. Motywuje do realizacji własnych pomysłów. Używanie długopisu 3D wymusza odpowiedni chwyt pisarski, ćwiczy sprawność manualną. Rozwija kreatywność, wyobraźnię przestrzenną i artystyczną.
Ei System - Łukasz Gierek
Ei SYSTEM 2 Wszystko co chcesz wiedzieć o druku 3D ale boisz się zapytać.
Drukarka 3D, filament, raft, skirt, brim, filament i inne branżowe, nieznane do tej pory pojęcia, od dziś nie będą dla Ciebie tajemnicą. Ambasador Banach 3D - Łukasz Gierek zaprasza na warsztaty w których poznasz podstawy obsługi i druku 3D. UWAGA - szkolenie jest uniwersalne, model posiadanej w placówce drukarki nie ma żadnego znaczenia.
Ei System - Łukasz Gierek
Ei SYSTEM 3Zaawansowane, precyzyjne modelowanie 3D.
Znasz już podstawy projektowania 3D? Pracujesz w programie Tinkercad i chciałbyś/abyś spróbować czegoś nowego? Wejdź na wyższy poziom ze swoimi projektami, poznaj zaawansowane oprogramowanie do modelowania precyzyjnego jakim jest Fusion 360.
CCT Poland Sp. z o.o. - Wojciech Zaraś
GOOGLEOdkryj jak Google pomaga się uczyć i nauczać
Na tym warsztacie poznasz rozwiązania technologiczne Google zaprojektowane specjalnie na potrzeby uczniów i nauczycieli. Dowiesz się o Google Workspace for Education — środowisku pracy dostępnym dla wszystkich i zawierającym wszystkie potrzebne narzędzia do zajęć. Dowiesz się na nich, dlaczego warto aby każdy nauczyciel przeszedł certyfikację L1 i L2 oraz dlaczego Chromebooki są najpopularniejszymi laptopami edukacyjnymi na świecie.
IMAGE RECORDING SOLUTIONS Sp. z o.o. - Tomasz Sobiepan
IMAGESpójny system STEM w szkole – przykłady wykorzystania urządzeń PASCO
Przedmioty przyrodnicze – technologia – inżynieria – matematyka. Czasami trudno w szkole zintegrować te dziedziny na wszystkich lekcjach, więc każdy na własnych zajęciach robi tylko swoje. Można jednak pokonać pojawiające się trudności i w praktyce stworzyć spójny szkolmy system STEM, korzystając z rozwiązań PASCO. Prowadzący pokaże i omówi wykorzystanie poszczególnych elementów tego systemu, a uczestnicy będą mieli okazję wykonać ćwiczenia własnoręcznie.
IT Media - Tomasz Biernacki
IT MEDIANagrywamy film w szkole.
Podczas warsztatu omówimy 5 kroków w realizacji filmu w szkole: 1) Pomysł i scenariusz, 2) Storyboard, 3) Nagranie, 4) Montaż, 5) Emisja w sieci. W czasie zajęć ustawimy plan nagrania, oświetlenie postaci, poznamy rodzaje kadrowania i ruchu kamery. Przyjrzymy się też sprzętowi, który szkoły mogą zamówić w ramach programu "Laboratoria przyszłości". Warsztat stanowi próbkę kursu filmowego w ODN Akademia IT Media.
Learnetic SA - Jakub Sypniewski
LEARNETICTwoi przyrodnicy przy interaktywnej tablicy!
Jak zrealizować nowe założenia polityki oświatowej państwa i podstawę programową w szkole podstawowej i ponadpodstawowej? Najłatwiej wykorzystując nowoczesne materiały interaktywne, które nie tylko skutecznie angażują uczniów, ale także rozwijają kompetencje związane z TIK. Uczestnicy warsztatu dowiedzą się, jak prawidłowo i skutecznie wykorzystywać technologie informacyjno-komunikacyjne w procesach edukacyjnych – zarówno pod względem metodyki nauczania, jak i doboru odpowiednich materiałów i narzędzi. Warsztat zostanie przeprowadzony w oparciu o multimedialne rozwiązania edukacyjne firmy Learnetic.
Grupa MAC - Dariusz Hankus
MAC 1Skanowanie i optymalizacja wydruku 3D
Grupa MAC - Maria Zdziech
MAC 2Wykorzystanie podłogi interaktywnej w pracy z dziećmi ze SPE
Mentor Sp. z o. o. Sp. k. - Sylwester Zasoński
MENTOR 1Szkolna telewizja przyszłości
Porozmawiamy o tym, jak nie zmarnować kupionego sprzętu audio-wideo i wykorzystać go do promocji szkoły, rozwijania zainteresowań uczniów czy chociażby poprowadzenia szkolnego kanału TV np. na Youtube. Będzie okazja przetestować kompletne studio nagraniowe przygotowane pod projekt Laboratoria Przyszłości.
Mentor Sp. z o. o. Sp. k. - Sylwester Zasoński
MENTOR 2Współczesne modelarstwo - czyli jak projektować figurki i postacie do wydruku na drukarce 3D
Projektowanie rzeczy do druku 3D to nie tylko CAD jak Tinkercad. Podczas warsztatów przekonasz się jak za pomocą bezpłatnych narzędzi zachęcić uczniów do cyfrowego rzeźbiarstwa a tym samym do modelowania własnych postaci, które potem z powodzeniem wydrukują na szkolnej drukarce. Prowadzący: Sylwester Zasoński
Migra Sp. z o.o. - Grażyna Koba
MIGRA 1Podstawy tworzenia modelu 3D w programie SketchUp
Pokażemy, jak można samodzielnie zaprojektować prosty model 3D w programie SketchUp (dostępnym bezpłatnie poprzez przeglądarkę internetową) tak, aby mógł być potem wydrukowany na drukarce 3D. Uczestnicy warsztatów poznają kilka podstawowych narzędzi programu i samodzielnie wykonają proste projekty – modele 3D. W tym roku zaplanowaliśmy również warsztat dotyczący druku 3D pt. ”Praktyczne zasady dotyczące druku 3D i przygotowanie modelu 3D do wydruku”, na który również zapraszamy, zwłaszcza chcących dowiedzieć się jak utworzony model 3D wydrukować. Odbiorcy: Nauczyciele informatyki szkół podstawowych i ponadpodstawowych
Migra Sp. z o.o. - Krzysztof Fortuna, Grażyna Koba
MIGRA 2Praktyczne zasady dotyczące druku 3D i przygotowanie modelu 3D do wydruku
W przystępny sposób przedstawimy, jak zacząć pracować z drukiem 3D: co jest potrzebne (poza drukarką), jaka podstawową wiedzę należy posiadać, jakie kolejno czynności należy wykonać, jak przygotować gotowy model 3D (np. pobrany bezpłatnie z Internetu) do druku. Uczestnicy warsztatów samodzielnie pobiorą gotowy model 3D z Internetu i przygotują go do druku na drukarce, korzystając z darmowego programu (slicera Flashprint). W tym roku zaplanowaliśmy również warsztat dotyczący projektowania modeli 3D pt. „Podstawy tworzenia modelu 3D w programie SketchUp”, na który również zapraszamy, zwłaszcza chcących samodzielnie zaprojektować model 3D. Odbiorcy: Nauczyciele informatyki szkół podstawowych i ponadpodstawowych
Microsoft - Artur Rudnicki
MS 1Power Platform - gratka dla informatyków ale czy tylko dla nich? (warsztat dwuczęściowy)
Wybierając ten warsztat nie zapisuj się już na VII sesję, ponieważ trwa on dwie sesje.
Czy tylko dla informatyków/programistów zarezerwowane jest programowanie? Na warsztacie zostanie pokazana zasada Low code, czyli programowanie bez znajomości języków programowania. To tu zostanie stworzona pierwsza apka na telefon/webowa dla Twojej organizacji.
Microsoft / Dell - Jarosław Orczykowski
MS 2Intune dla edukacji – zarządzanie pracownią komputerową z Windows SE
Zastąpmy tradycyjny serwer windows oraz Active Directory usługą Intune for Education i pokażemy jak łatwo zarządzać wszystkimi urządzeniami z poziomu chmury (zarówno komputerami stacjonarnymi, jak również urządzeniami przenośnymi). Odkryjemy co to takiego jest Windows SE.
Microsoft / Dell - Marcin Czerwonka
MS 3OneNote jako narzędzie pracy nauczyciela XXI wieku
Warsztat pokazuje jak z urządzenia przenośnego z ekranem dotykowym zrobić interaktywna tablicę i uatrakcyjnić pracę na lekcji.
Microsoft - Artur Rudnicki
MS 4Minecraft Education Edition – Cybercraft, przygoda która uczy
Tematem warsztatów będzie nauka uczniów bezpiecznego poruszania się w Internecie z wykorzystaniem Minecraft Education Edition. W czasie spotkania będzie można zdobyć umiejętności, które pomogą wywołać u uczniów efekt „WOW”! Uczmy przez zabawę – gwarantujemy, że z naszą pomocą i dla nauczycieli będzie to czysta przyjemność. Zaprezentujemy polskie, autorskie mapy Minecraft Education Edition i wyposażymy w dedykowane pomocne konspekty i materiały dla uczniów.
Microsoft - Marek Skrok
MS 5Platforma Microsoft Learn oraz program MS Learn for Educators!
Streszczenie: Kolejna odsłona serwisu z materiałami edukacyjnymi oferowanymi przez firmę Microsoft. Tym razem jednak wzbogacona o nowe możliwości. Znajdziemy tu szkolenia na różnym poziomie zaawansowania i o bardzo szerokiej tematyce. Do realizacji indywidualnie lub jako zespół klasowy. Dodatkowo pojawia się możliwość zdawania egzaminów certyfikujących dla edukatorów oraz uczniów. Jak skorzystać z tych możliwości – zobaczymy i spróbujemy na warsztatach.
Nowa Era - Janusz S. Wierzbicki
NOWA ERA 1Sztuka publikowania w sieci
Nasze działania w różnych dziedzinach życia coraz częściej mają miejsce w sieci. Dlatego szczególnie ważna staje się umiejętność szeroko rozumianego publikowania w Internecie – od komunikacji z przyjaciółmi po przygotowywanie materiałów na potrzeby nauki, pracy czy hobby. Na warsztatach dowiesz się, jak tworzyć zrozumiałe, atrakcyjne i profesjonalne treści, które mają szansę zaistnieć w sieci. Podamy wskazówki, jak pracować z kamerą i mikrofonem oraz pokażemy, na co zwrócić uwagę podczas przygotowania materiałów audio-wideo.
Nowa Era - Agnieszka Borowiecka
NOWA ERA 2W drodze do mistrzostwa. Zaczynamy programować w Pythonie
Zapraszam nauczycieli informatyki zainteresowanych programowaniem w języku Python. Na warsztacie pokażę, jak w prosty sposób wprowadzać uczniów w świat programowania tekstowego. Zaprezentuję różne sposoby podejścia do rozwiązywanego zadania. Odwołam się do podstawy programowej informatyki w szkole podstawowej i ponadpodstawowej oraz szkolnych konkursów informatycznych. Opowiem również o kursach programowania w Pythonie, które pozwolą rozwinąć umiejętności programistyczne.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Dariusz Fabicki
OEIIZK 1Microsoft Small Basic i Microbit w praktyce
W czasie warsztatu zobaczymy jak łączyć programowanie w języku Microsoft Small Basic z technologią Microbit. Zaczniemy oczywiście od podstaw, jednak już po chwili wspólnie odkryjemy jak zaskakująco praktyczne może być takie połączenie. Czeka nas szereg ciekawych przykładów gotowych do wykorzystania na zajęciach z uczniami. Te warsztaty z pewnością pozostaną w Twojej pamięci jak ślad pozostawiany przez każdą zajmująco ciekawą lekcję programowania.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Dariusz Fabicki
OEIIZK 2Microsoft Small Basic i grafika 3D w praktyce
W czasie warsztatu zobaczymy jak połączyć programowanie w języku Microsoft Small Basic z technologiami modelowania 3D . Zaczniemy oczywiście od podstaw, jednak już po chwili wspólnie odkryjemy jak zaskakująco praktyczne może być takie połączenie. Czeka nas szereg ciekawych przykładów gotowych do wykorzystania na zajęciach z uczniami. Te warsztaty z pewnością pozostaną w Twojej pamięci jak ślad pozostawiany przez każdą zajmująco ciekawą lekcję programowania.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Dariusz Fabicki
OEIIZK 3Microsoft Small Basic jak Angry Birds czyli zjawiskowe tarcie, gęstość i sprężystość w praktyce
W czasie warsztatu zobaczymy jak połączyć programowanie w języku Microsoft Small Basic z metodami do symulacji dynamicznej fizyki kolizji przy użyciu silnika Box2D. Jest to ten sam silnik fizyczny, który zastosowano w grze Angry Birds. Zaczniemy oczywiście od podstaw, jednak już po chwili wspólnie odkryjemy jak zaskakująco praktyczne może być takie połączenie. Czeka nas szereg ciekawych przykładów gotowych do wykorzystania na zajęciach z uczniami. Te warsztaty z pewnością pozostaną w Twojej pamięci jak ślad pozostawiany przez każdą zajmująco ciekawą lekcję programowania.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Jarosław Biszczuk, Agnieszka Samulska
OEIIZK 4SQL i Python na lekcjach informatyki
Informacje we współczesnym świecie gromadzone są głównie w elektronicznych zbiorach danych. Tworzenie i korzystanie z takich zbiorów danych to ważne kompetencje. Na warsztatach utworzymy bazę danych wykorzystując moduł sqlite3 ze standardowej instalacji Python. Będziemy wykorzystywać język SQL i Python do rozwiązywania zadania z majowej matury 2022.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Elżbieta Pryłowska-Nowak
OEIIZK 5Graj - baw się kulturą i sztuką
Podczas warsztatów poznamy przykłady różnego typu gier online przygotowanych przez instytucje kultury, które wzbudzą ciekawość uczniów tematyką sztuki, kultury, historii. Prezentowane przykłady można wykorzystać na lekcjach historii, plastyki, języka polskiego, języka angielskiego.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Elżbieta Pryłowska-Nowak
OEIIZK 6Mobilne Grand Tour: Mazowsze - bogactwo kulturowe i turystyczne
Podczas warsztatów poznamy cyfrowe opowieści o Mazowszu opracowane z wykorzystaniem zasobów wirtualnych muzeów, Office 365 oraz grafik 3D. Prezentowane przykłady można wykorzystać między innymi na lekcjach historii, plastyki, języka polskiego, języka angielskiego, godzinie wychowawczej.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Michał Grześlak, Janusz S. Wierzbicki
OEIIZK 7Z kamerą wśród uczniów i nauczycieli
Podczas warsztatów opowiemy, jak się przygotować do występów na żywo oraz nagrań wideo, zarówno realizowanych w domowym zaciszu, szkolnej sali, jak i profesjonalnym studio. Na co zwracać uwagę, jakich zachowań i ubrań unikać – i najważniejsze: jak przygotować swoją wypowiedź! Przy okazji zademonstrujemy przydatne oprogramowanie, które możemy wykorzystać do realizacji własnych nagrań oraz realizacji webinarów.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Michał Grześlak, Janusz S. Wierzbicki
OEIIZK 8Office 365 w szkole po pandemii
Podczas warsztatu pokażemy i opowiemy, jak wykorzystać narzędzia poznane przez nauczycieli i uczniów w trakcie nauki zdalnej do pracy w systemie stacjonarnym. Na zajęciach będziemy korzystali z wielu aplikacji wchodzących w skład Microsoft Office 365. Zademonstrujemy między innymi mało znane możliwości OneNote, Sway, Stream czy Microsoft Lens oraz wspomnimy o kilku innych.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Dariusz Brzuska, Anna Grzybowska, Justyna Kamińska
OEIIZK 9Misja Mars – zagrajmy razem
Podczas warsztatów dowiesz się jak przygotować zgrywalizowane zajęcia o tematyce kosmicznej. Zaprezentujemy bezpłatną grę edukacyjną opracowaną w projekcie Future Space, a także pokażemy jak ją przygotować z uczniami w czasie zajęć zgodnych ze STEAM. W czasie gry poznasz wyzwania, z którymi spotykają się naukowcy planując kolonizację Marsa. Na warsztaty zapraszamy nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i wszystkich zainteresowanych tematyką kosmiczną.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Dorota Janczak
OEIIZK 10Tworzenie hologramów
W czasie warsztatów będzie można samodzielnie, z pomocą tabletu i przezroczystej folii, przygotować ciekawą imitację hologramów.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Agnieszka Borowiecka
OEIIZK 11Kreatywni z arkuszem – gry logiczne
Praca z arkuszem to nie tylko nudne zestawienia i wykresy. Pokażemy, jak wykorzystać możliwości Microsoft Excel 365 do przygotowania prostych gier logicznych. Będziemy praktycznie stosować różne funkcje, także te mniej znane, bawić się formatowaniem oraz dynamicznymi formułami tablicowymi. Pokażemy, jak przygotować interesującą aplikację bez użycia makropoleceń. Na warsztaty zapraszamy nauczycieli wszystkich przedmiotów z dowolnego etapu edukacyjnego.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Marcin Pawlik
OEIIZK 12Green Screen - jak oświetlić i nagrywać oraz kluczować materiał filmowy na urządzeniach mobilnych
Green Screen umożliwia tworzenie materiałów wideo bądź fotografii, które podczas edycji można poddać procesowi kluczowania po kolorze, czyli tzw. chroma keying. Żeby dobrze nagrać taki materiał i ułatwić sobie tym samym pracę podczas jego montażu musi być spełnionych kilka istotnych warunków, które będą omawiane podczas zajęć. Osoby, które zdecydują się na uczestnictwo w warsztatach dowiedzą się jak oświetlać green screen, na co zwrócić uwagę podczas nagrywania jak i montażu takiego materiału. Będą nagrywać materiały oraz przeprowadzać proces kluczowania na tablecie lub smartfonie.
PRODATA - Grażyna Michalska, Karolina Rozmiarek
PRODATA STEAM w edukacji. Łącz, twórz, programuj i baw się z MODI, budując interaktywną matę miasta.
Poznaj niesamowity świat programowania z MODI! Programowanie może być fajną zabawą i niesamowitą przygodą z nauką. MODI to modułowy zestaw przeznaczony dla uczniów w każdym wieku. Zobacz jak w atrakcyjny sposób można przygotować zajęcia dla dzieci i wykorzystać programowanie, nie tylko na lekcjach informatyki. Poznasz rozwiązania jakie dostarcza MODI oparte na pakietach konstrukcyjnych, klockach Lego oraz druku 3D. Zaprezentowane zostaną również aktywności z wykorzystaniem gotowych projektów w różnych obszarach edukacyjnych. Zajęcia z MODI na pewno zachwycą Twoich uczniów i rozbudzą ich kreatywność w tworzeniu własnych projektów. Stwórz razem z uczniami nowoczesne laboratorium przyszłości. Zaangażowanie, efektywne współdziałanie i wspaniała zabawa całej klasy - gwarantowane. Łącz i baw się razem z MODI.
PROGRA Sp. z o.o. - Renata Dankowska
PROGRAOdkrywanie siebie
Nasze życie możemy przetrwać lub przeŻYĆ - pracę też. Co zrobić, by wybór szkoły, a w efekcie później wykonywany zawód był PASJĄ, a nie rozczarowaniem, praca była przyjemnością, a nie przetrwaniem? Czy wiesz, że każdy z nas ma predyspozycje do wykonywania wielu różnych zawodów? Tylko trzeba odkryć, jakich. Jeśli jesteś zaangażowanym dyrektorem, któremu zależy, aby jak najwięcej uczniów trafiało do Twojej szkoły świadomie, zgodnie ze swoimi preferencjami, predyspozycjami i zainteresowaniami, i chciało ją ukończyć, jeśli jesteś zaangażowanym dyrektorem, wychowawcą lub doradcą zawodowym, któremu zależy na tym, by jego uczniowie wiedzieli, jak dobrze wybrać swoją kolejną szkołę i zawód, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego, że każdy z nas może wykonywać wiele zawodów, to ten warsztat jest dla Ciebie. Odkrywaj potencjał swoich uczniów, odkryj swój potencjał.
P.U.H. Prokser - Dariusz Michalski
PROKSERCzy druk 3D to przyszłość i czy szkolenia mają sens? W jaki sposób drukarki 3D w szkołach zmieniają rozwój dzieci?
Jak poprowadzić zajęcia związane z modelowaniem i drukiem 3D. W jaki sposób zadbać o drukarkę żeby była pomocą a nie problemem w prowadzeniu zajęć? Gdzie edukator ma szukać pomocy w przypadku problemów z drukarka 3D?
Polskie Towarzystwo Informatyczne - Beata Chodacka
PTIGeniallne projekty zespołowe - o konkursach i wyzwaniach
Jak niestandardowo wykorzystać platformy Genially i Wakelet w organizacji pracy szkoły oraz o przygotowaniu projektów konkursowych. Podczas warsztatu pokazane zostanie tworzenie efektownych wystaw projeków uczniów, przygotowanie prototypów gier.
TP-Link - Mateusz Mucha
TP-LINKTP-Link Omada SDN
Wprowadzenie do centralnego zarządzania przełącznikami, punktami dostępowymi oraz routerem z poziomu kontrolera.
WACOM - Łukasz Gierek, Mariusz Utkowski
WACOM 1Modeling 3D z tabletem graficznym Wacom
Pobawmy się w rzeźbienie, gdzie gliną będzie komputerowy soft, a skalpelem piórko tabletu. Zakochaj się w tablecie graficznym, dzięki któremu przygotujesz atrakcyjną rzeźbę, gotową do wydruku na drukarce 3D. W Twoim projekcie będzie ograniczała Cię tylko wyobraźnia, reszta zrobi się sama – zobacz jakie to proste! UWAGA nie wymagane są umiejętności graficzne ani doświadczenie w pracy z tabletem.
WACOM - Łukasz Gierek, Mariusz Utkowski
WACOM 2Interaktywna lekcja z tabletem edukacyjnym Wacom
Poznaj moje pomysły na prowadzenie lekcji stacjonarnej/zdalne/hybrydowej z wykorzystaniem tabletu edukacyjnego WACOM. Sprawdź moje pomysły na realizacje interaktywnej lekcji angażującej uczniów i wykorzystującej tak pomocne narzędzie jakim jest tablet. A może chcesz wziąć udział w programie Szkoły Hybrydowej marki Wacom? Na tych warsztatach dowiesz się szczegółów.
Skip to content