![]() | Krzysztof Fortuna - Migra Sp. z o.o. |
Nauczyciel dyplomowany z 26-letnim stażem, lider i wizjoner. Na co dzień pracuje w Szkole Podstawowej w Starym Jarosławiu w malowniczo położonej Gminie Darłowo. Absolwent Politechniki Warszawskiej o kierunku „Modelowanie i drukowanie 3D”, Politechniki Koszalińskiej o specjalności „Inżynierskie Zastosowania Komputerów” oraz Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku. Pomysłodawca i organizator Ogólnopolskiej Konferencji Edukacyjnej dla uczniów „Noc Systemożerców” oraz Powiatowego Konkursu Wiedzy Informatycznej „Informatyka dla każdego Europejczyka”. Certyfikowany trener i wdrożeniowiec rozwiązania „Librus Synergia” oraz prelegent na ogólnopolskich konferencjach „Nowoczesny Dyrektor”. Twórca szkolnego „Centrum Edukacji Medialnej i Nowych Technologii” z kinem z prawdziwego zdarzenia, studiem filmowym i jedyną w Polsce tak wyposażoną, pracownią druku 3D, która funkcjonuje w szkole już od 7 lat. Ukończył także Warszawską Szkołę Filmową, jest Liderem ogólnopolskiego programu Filmoteka Szkolna, a na gali 40. FPFF w Gdyni otrzymał prestiżową nagrodę Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Wieloletni i Honorowy Laureat LISTY 100 osób, które w znaczący sposób przyczyniły się do rozwoju umiejętności cyfrowych w naszym kraju. Ambasador i mentor Stolicy Experymentu w Gnieźnie w zakresie technologii 3D i edukacji medialnej. Przeszkolił ponad 7000 nauczycieli z całej Polski w ponad 100 miastach i zrealizował kilkadziesiąt wdrożeń technologii druku 3D. Prywatnie motocyklista samotnie podróżujący po świecie. | |
![]() | Karol Adamski - Zespół Ultimate |
Alpinista, himalaista i doświadczony przewodnik górski. Zdobywca Mount Everestu w 2024 roku. W swoim portfolio ma też szczyty takie jak Manaslu (bez tlenu), Aconcagua, Ama Dablam, Elbrus, Mont Blanc i Ojos del Salado. Ekspert w dziedzinie wspinaczki, poruszania się w trudnym terenie i pracy w ekstremalnych warunkach – zarówno wysokościowych, jak i pogodowych. Karol odpowiada za logistykę górską, bezpieczeństwo i wszystkie kwestie techniczne wypraw. Dzięki jego wiedzy, doświadczeniu i spokojowi, nawet najtrudniejsze momenty zamieniają się w plan do zrealizowania. | |
![]() | Jarosław Biszczuk - Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie |
Nauczyciel konsultant OEIiZK w Warszawie oraz nauczyciel informatyki i fizyki w LO. W latach 2008-13 współorganizator, juror i autor większości zadań w ogólnopolskim konkursie mat-inf-fiz „Skarabeusz” skierowanym do uczniów liceów. W latach 2004-2005 członek zespołu programistów przygotowującego polską dystrybucję systemu operacyjnego GNU/Linux – Aurox. | |
![]() | Barbara Dubiecka-Kruk - Microsoft |
Nauczycielka matematyki w Liceum Artes Liberales, autorka, trenerka edukacyjna i edukatorka, specjalizująca się w metodycznym wykorzystaniu nowoczesnych technologii w edukacji, w tym narzędzi Microsoft i Canva. Twórczyni kursów i warsztatów promujących indywidualizację nauczania, rozwijających kreatywność i krytyczne myślenie oraz innowacyjne metody dydaktyczne. Wspiera nauczycieli i edukatorów w rozwijaniu cyfrowych kompetencji. Autorka bloga oMatmo.pl oraz współtwórczyni platformy kursnaedukacje.pl oraz pomysłodawczyni projektu „oGRAJmatmę – Laboratoria przyszłości z Minecraft”. Ambasador Canva for Education (Canvasador), Microsoft Innovative Educator Expert oraz Fellow. Dwukrotnie wpisana na "Listę 100". | |
![]() | Grzegorz Golański - GDP EDU sp. z o.o. |
Polonista, dyrektor niepublicznej placówki doskonalenia nauczycieli Centrum Doskonalenia Nauczycieli EDUTOR, miłośnik nowoczesnych technologii w edukacji oraz ciężkich brzmień muzyce 🙂 Współtwórca oprogramowania Wirtualnej Gazetki. | |
![]() | Michał Tycjan Grześlak - Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie |
Nauczyciel konsultant w OEIiZK. Entuzjasta nowych technologii, trzykrotnie wyróżniony wpisem na Listę 100 SPRUC za działalność na rzecz rozwijania umiejętności cyfrowych w Polsce (2017, 2020 i 2021). Twórca Facebookowej grupy wsparcia dla nauczycieli „Szkoła z Office 365”. Prowadzi szkolenia, warsztaty oraz konsultacje dla szkolnych administratorów, nauczycieli oraz kadry kierowniczej, których tematyką jest wykorzystanie usług chmurowych i nowych technologii w edukacji. Współautor podręcznika dla uczestników szkoleń z Office 365 oraz scenariusza szkoleń dla trenerów z wykorzystania usługi Microsoft Office 365 dla edukacji. Autor wielu publikacji w kwartalnikach edukacyjnych „Meritum” i „W cyfrowej szkole”. Od wielu lat jeden z organizatorów konferencji edukacyjnej „Majowe Mrozy w Warszawie”. Współorganizator cyklu specjalistycznych konferencji „Bezpieczeństwo informacyjne w szkole i placówce oświatowej”. Pracował jako nauczyciel zajęć komputerowych oraz informatyki w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum. Miał wystąpienia i prowadził warsztaty dotyczące bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych. Współtworzył dwumiesięcznik oświatowy „Uczę Nowocześnie”. Posiada tytuły: Microsoft Innovative Educator Fellow, Microsoft Innovative Educator Master Trainer, Microsoft Innovative Educator Expert. | |
![]() | Dorota Janczak - Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie |
Od ponad dwóch dekad pomaga nauczycielom odkrywać, jak nowoczesne technologie mogą wspierać proces nauczania i uczenia się. Jest kierownikiem Pracowni Dydaktyki Cyfrowej oraz nauczycielem konsultantem w Ośrodku Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie. Jako członkini grupy SuperBelfrzyRP, autorka licznych publikacji edukacyjnych oraz trenerka krajowych i międzynarodowych projektów, dzieli się swoją wiedzą i pasją podczas szkoleń, warsztatów i konferencji. | |
![]() | Adam Jurkiewicz - Sekcja Informatylki Szkolnej przy PTI |
Adam Jurkiewicz - haker edukacji, członek nieformalnej grupy SuperbelfrzyRP i Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Absolwent kursów Massachusetts Institute of Technology, Google IT Automation with Python oraz IBM Professional Data Science z języka programowania Python. Przez pewien czas nauczyciel informatyki w 78 Liceum Ogólnokształcącym, administrator sieci i serwerów w Plagiat.pl, aktualnie trener w Comarch i ALX Academy oraz Certes. Zdobywca wyróżnienia Szerokiego Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych Polsce w latach 2017, 2020 2021, członek zarządu Sekcji Informatyki Szkolnej przy Polskim Towarzystwie Informatycznym, ekspert sektorowej rady ds. kompetencji Informatyka. Trener języka programowania Python, robotyki, mechatroniki, technologii komputerowych ze szczególnym uwzględnieniem otwartych zasobów edukacyjnych oraz oprogramowania OpenSource. Autor książki „Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów” wydanej przez Helion Edukacja. Laureat II miejsca konkursu na Najlepszą Polską Książkę Informatyczną 2022 organizowanego przez Polskie Towarzystwo Informatyczne. Autor kursów języka Python dla projektu OSE IT-Szkoła - w zakresie szkoły podstawowej i szkoły ponadpodstawowej. Współautor treści z języka Python w projekcie E-Podręczniki do kształcenia ogólnego dla klas szkoły podstawowej oraz liceum/technikum. Współautor książki "Koduj w Pythonie - tworzymy grę przygodową" oraz publikacji "ENIGMA - Poznaj zagadkę Enigmy, tworząc grę przygodową w Pythonie" wydanych przez Fundację Rozwoju Edukacji Cyfrowej. Trener kompetencji cyfrowych nauczycieli, od 2012 roku szkoli nauczycieli informatyki w zakresie mechatroniki opartej o Arduino i programowania w Python. Przewodniczący jurorów i członek komitetu organizacyjnego konkursu Gry Eksperymentalne Edukacyjne Komputerowe, organizowanego przez Polskie Towarzystwo Informatyczne. Twórca i prowadzący portal https://python.szkola.pl - zajmuje się tam wsparciem dla nauczycieli informatyki i oswajaniem Pythona w szkołach. Tworzy scenariusze lekcji, inspiracje i kursy dla początkujących. | |
![]() | Mateusz Kaczmarek - Agraf |
Miłośnik gier, technologii i wszystkiego, co można zaprogramować. Szkoleniowiec i prezenter, który doskonale rozumie potrzeby nauczycieli i potrafi przekuć technologię w praktyczne, angażujące narzędzie pracy. Na co dzień wspiera działania firmy Agraf – lidera technologicznego w branży edukacyjnej, który już od 1987 roku wprowadza do polskich szkół światowe standardy nauczania w zakresie technologii, oprogramowania i najnowocześniejszych rozwiązań audiowizualnych. | |
![]() | Piotr Kaniecki - Agraf |
Specjalista od rzeczy niemożliwych i technologii, które naprawdę działają. Szkoleniowiec i prowadzący wielu webinarów, na których pokazuje, że nauka i technologia mogą iść w parze. Od lat reprezentuje firmę Agraf – lidera technologicznego w branży edukacyjnej, który już od 1987 roku wprowadza do polskich szkół światowe standardy nauczania w zakresie technologii, oprogramowania i najnowocześniejszych rozwiązań audiowizualnych. | |
![]() | Jacek Kawałek - Zespół Szkół Nr 1 im. H. Sienkiewicza w Kołobrzegu |
- Zespół Szkół Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Kołobrzegu, | |
![]() | Grażyna Koba - Migra Sp. z o.o. |
Autorka ponad 100 publikacji z dziedziny edukacji informatycznej, w tym ponad 45 podręczników do przedmiotów informatycznych nauczanych na wszystkich etapach edukacyjnych (od pierwszej klasy szkoły podstawowej do ostatniej klasy szkoły ponadpodstawowej). Już 26 lat jej podręczniki cieszą się dużym uznaniem wśród nauczycieli i uczniów w całej Polsce. Pierwszy podręcznik pt. „Informatyka podstawowe tematy" (wydany w 1999 roku) napisała dla uczniów gimnazjum, nowopowstałej wówczas szkoły. Z wykształcenia jest informatykiem (ukończyła Wydział Informatyki i Zarządzania na Politechnice Wrocławskiej). Wiele lat pracowała w szkole jako nauczyciel informatyki. Utworzyła, jedną z pierwszych w Polsce, autorskich klas informatycznych. Jej uczniowie zajmowali wysokie miejsca w olimpiadach krajowych i międzynarodowych. Była doradcą metodycznym i konsultantem informatyki. Uczestniczyła w pracach zespołów doradczych MEN w zakresie edukacji informatycznej. Za twórcze inicjatywy i aktywny udział w rozwoju edukacji informatycznej w Polsce otrzymała nagrodę Towarzystwa Szkół Twórczych oraz Srebrny Krzyż Zasługi przyznany przez Prezydenta RP. W latach 2018 i 2024 została wyróżniona przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych i zaliczona do grona stu osób, które w wyróżniający sposób przyczyniły się do podnoszenia umiejętności cyfrowych w Polsce. Lubi podróżować, przebywać nad morzem, tańczyć, czytać książki i malować. | |
![]() | Katarzyna Koba-Gołaszewska - Migra Sp. z o.o. |
Prezes wydawnictwa Migra. Od 2015 roku wspiera nauczycieli i uczniów, zajmując się edukacją informatyczną w Polsce. Tworzyła projekt dodatkowych zajęć dla uczniów wrocławskich szkół z programowania w językach Baltie i Scratch. Absolwentka III LO we Wrocławiu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Współautorka podręcznika „Informatyka 1-3. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy” wydanego przez wydawnictwo Migra w 2022 r. W wolnym czasie trenuje pływanie w kategorii Masters. | |
![]() | Bartłomiej Krowiak - Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie |
Nauczyciel konsultant w OEIiZK oraz informatyki w szkole podstawowej. Koordynator wielu szkolnych projektów przedmiotowych i interdyscyplinarnych. W swojej pracy łączy naukę z zabawą, wykorzystując w zadaniach elementy popkultury, dzięki którym uczniowie są w stanie szybciej przyswoić dany temat. Autor artykułów dotyczących stosowania innowacyjnych metod w pracy nauczyciela oraz prowadzący szkolenia związane między innymi z modelowaniem i drukiem 3D, projektowaniem aplikacji mobilnych, pracą ze sztuczną inteligencją. | |
![]() | Piotr Mrokwa - Aktin sp. z o.o. |
Pasjonat robotyki i nowoczesnych technologii oraz ekspert z zakresu obsługi i zastosowania okularów ClassVR w nauczaniu wieloprzedmiotowym. Świetnie odnajduje się w świecie szeroko pojętego STEAM. Prelegent oraz uczestnik konferencji edukacyjnych w kraju i za granica. Trener Centrum Nowoczesnych Technologii Aktin, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu VR, robotyki oraz zastosowania druku 3D. Certyfikowany trener Akademii ClassVR od lat związany z Fundacją Wspierania Edukacji ProFuturo, gdzie na co dzień prowadzi zajęcia z metodycznego wykorzystania nowoczesnych narzędzi edukacyjnych. | |
![]() | Maria Ocioszyńska - Zespół Ultimate |
Podróżniczka, profesjonalna fotografka i twórczyni wideo. Na co dzień pracuje dla Warner Bros Discovery, gdzie tworzy kreatywne kampanie i materiały wideo, które można oglądać na Discovery Channel w kilkudziesięciu krajach świata. Jej specjalność to tworzenie contentu w ekstremalnych warunkach – od lodowców Islandii, przez arktyczne noce w Norwegii, po dzikie tereny górskie. Dla Marii ta wyprawa to nie tylko fizyczne wyzwanie – to także wewnętrzna podróż, przekraczanie granic psychicznych i fizycznych, by przywieźć z każdego miejsca epickie, autentyczne i poruszające materiały. | |
![]() | Marcin Pawlik - Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie |
Nauczyciel konsultant w OEIiZK w Warszawie. Autor i współautor projektów, programów i kursów blended learningowych oraz online. Prowadzi szkolenia z tworzenia multimediów a przede wszystkim z edycji, montażu filmu między innymi w programach, Blackmagic Design DaVinci Resolve, Adobe Premiere jak i w bezpłatnych aplikacjach. Prowadzi warsztaty z nagrywania jak i montażu wideo za pomocą smartfonów, tabletów. Jest trenerem oraz praktykiem, śledzi trendy oraz nieustannie zdobywa wiedzę o najnowszych narzędziach, również narzędziach AI wykorzystywanych do tworzenia multimediów jak i w codziennej pracy. Dysponuje wiedzą na temat tego jak stworzyć studio oraz jak prowadzić nagrania wykładów, konferencji. W swojej pracy zawodowej zajmuje się szeroko pojętymi multimediami oraz wideo marketingiem, montażem filmów również postprodukcją materiałów pokonferencyjnych jak i realizacją transmisji online, webinariów. Poza pracą z filmem jest pasjonatem wykorzystywania usług chmurowych w edukacji, zarówno Microsoft 365 jak i Google Workspace. Wykorzystuje w swojej pracy podczas prowadzenia szkoleń takie narzędzia jak Microsoft Teams, Google Meet, Zoom, YouTube. | |
![]() | Marcin Pogorzelski - Moje Bambino |
Learning & Development Manager, Photon Education | |
![]() | Elżbieta Pryłowska-Nowak - Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie |
Nauczyciel konsultant w OEIiZK, mentor zastosowania mediów cyfrowych w nauczaniu przedmiotów humanistycznych. Współautorka projektów lokalnych i międzynarodowych dotyczących wykorzystania cyfrowych mediów i zastosowania nowych podejść do uczenia się. Autorka publikacji, programów i materiałów edukacyjnych. W swojej pracy skupia się na pobudzaniu świadomości i aktywności cyfrowej nauczycieli. W zastosowaniach mediów cyfrowych w edukacji jest zainteresowana wpływem technologii na rozwój kultury oraz wykorzystaniem technologii dla integracji społecznej i rozwoju zrównoważonego. | |
![]() | Jacek Pyżalski - Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu |
Profesor na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pomysłodawca, kierownik i wykonawca ponad sześćdziesięciu międzynarodowych i krajowych projektów badawczych, w tym prestiżowych projektów międzynarodowych tj. ECIP, EU Kids Online, ySkills (Horyzont 2020), Lights4Violence (Horyzont 2020). Reprezentant Polski w czterech pięciu akcjach COST Europejskiej Fundacji Nauki. Autor licznych publikacji, w tym pierwszej na polskim rynku monografii naukowej dotyczącej cyberprzemocy. Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej. Członek Rady Centrum Edukacji Obywatelskiej oraz rady programowej Fundacji Orange. Członek Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk. Członek Zespołu ds. Zespołu ds. Przeciwdziałania Uzależnieniom Behawioralnym w Krajowym Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom. Wielokrotnie nagradzany za działalność naukową, m. in. nagrodą im. prof. Tomasza Hofmokla w kategorii „Społeczeństwo Informacyjne” (NASK), nagrodą na Nagroda na stulecie UAM Doskonałość w nauce -użyteczność w praktyce). Czterokrotnie na liście 100 osób, które przyczyniły się do rozwoju kompetencji cyfrowej w Polsce decyzją Kapituły Polskiego Szerokiego Porozumienia na Rzecz Rozpowszechnienia Umiejętności Cyfrowych (obecnie na Liście Honorowej). Pomysłodawca i redaktor pierwszego w Polsce podręcznika do kryzysowej edukacji zdalnej, pt. Edukacja w czasach pandemii wirusa COVID-19. Z dystansem o tym, co robimy obecnie jako nauczyciele. Laureat nagrody nagrody specjalnej im. Aliny Margolis-Edelman za wybitne działania na rzecz dzieci. | |
![]() | Maciej Roth - Edukacja 3D |
| |
![]() | Renata Rudnicka - Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie |
Nauczyciel konsultant w Ośrodku Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie w Pracowni Dydaktyki Cyfrowej. Nauczycielka Edukacji Wczesnoszkolnej w jednej z warszawskich szkół. Od wczesnych lat swojej kariery zawodowej związana z technologiami informacyjno – komunikacyjnymi. Pasjonatka nowych technologii i ich wykorzystania w praktyce. Od ponad 10 lat testuje TIK w edukacji, wspiera grupę nauczycielską w prowadzaniu technologii do edukacji i wykorzystywaniu różnych jej aspektów podczas zajęć szkolnych zarówno zdalnych jak i stacjonarnych. Mimo coraz bardziej otaczającej nas technologii nie zapomina jak ważny jest ruch, dlatego często w swoje zajęcia wprowadza rozluźniające przerywniki i propozycje zabaw ruchowych. | |
![]() | Artur Rudnicki - Zespół Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu |
Nauczyciel przedmiotów informatycznych (systemy operacyjne, sieci komputerowe) w Zespole Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu, od 2003 roku zastępca dyrektora. Jest organizatorem cyklu ogólnopolskich konferencji dla dyrektorów szkół i nauczycieli na temat: „Nowoczesne technologie IT w cyfrowej szkoły i administracji publicznej”. Od 2005 roku szkolny lider w programie Microsoft dla Edukacji, gdzie szkoła uzyskała tytuł Microsoft Showcase School (szkoła została włączona do grona najbardziej innowacyjnych szkół z całego świata). Zdobył tytuł Microsoft Innovative Expert Educator Fellow oraz Master Trainer. Posiada tytuł MCP (Microsoft Certified Specialist), MOS (Microsoft Office Specialist) oraz MCE (Microsoft Certified Educator). Współautor podręcznika do zawodu Technik Informatyk kwalifikacja INF.02 część 3 i 4: Administracja i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i lokalnych sieci komputerowych: podręcznik do nauki zawodu technik informatyk. Posiadacz odznaczeń Państwowych takich jak brązowy i Srebrny Krzyż Zasługi oraz dwukrotny laureat nagrody Ministra Edukacji Narodowej. Wyróżniony trzykrotnie (więcej nie można) wpisaniem na listę 100, czyli stu osób, które przyczyniły się do rozwoju cyfrowego Państwa polskiego. Członek Rady ds. Informatyzacji Edukacji przy Ministerstwie Edukacji Narodowej. | |
![]() | Maciej Szczepankiewicz - SunCode |
dr Maciej Szczepankiewicz - Trener modelowania procesów biznesowych, specjalista B+R. | |
![]() | Mariusz Utkowski - Zespół Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu |
Nauczyciel przedmiotów informatycznych w Zespole Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu, specjalizujący się w tworzeniu grafiki rastrowej, wektorowej oraz 3D. Swoje umiejętności praktyczne wykorzystuje we współpracy z licznymi firmami, co potwierdza jego profesjonalizm i bogate doświadczenie w branży. Na co dzień współpracuje z firmą Wacom, korzystając z tabletów graficznych, które wspierają proces twórczy i dydaktyczny. Jako członek społeczności Microsoft Innovative Educator Expert (MIEE) aktywnie wprowadza nowoczesne technologie informatyczne do nauczania, inspirując uczniów do rozwijania pasji i kreatywności. Łączy w swojej pracy informatykę, grafikę 3D oraz elementy rzeczywistości wirtualnej (VR), które pozwalają uczniom poznawać świat nauki w zupełnie nowy sposób. | |
![]() | Wojciech Wątor |
auczyciel matematyki i Dyrektor Szkoły Średniej w Embassy International School w Krakowie. Pasjonuje się neurodydaktyką i wykorzystaniem sztucznej inteligencji w edukacji. Autor bloga edukacjajutra.com oraz popularnych darmowych poradników: "Sztuczna inteligencja w edukacji", "Sztuczna inteligencja - poradnik dla uczniów i uczennic" czy "Ocenianie w erze sztucznej inteligencji". Prowadzi bezpłatne szkolenia i warsztaty dla nauczycieli w całej Polsce z zakresu AI w edukacji. Współpracuje m.in. z: Centralnym Domem Technologii, Fundacją Digital University, eTwinning, MCDN Kraków, KPMG (projekt Digital Wizards), Off School a także Fundacją Orange. Administrator grupy Facebook "Sztuczna Inteligencja w Edukacji" zrzeszającej kilka tysięcy nauczycielek i nauczycieli. | |
![]() | Janusz S. Wierzbicki - Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie |
Specjalista ds. merytorycznych w Ośrodku Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie. Absolwent Politechniki Warszawskiej wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych. Od 1996 roku prowadzi zajęcia nie tylko dla nauczycieli. Prowadził również przedmioty Sieci i multimedia oraz Systemy operacyjne na Studium Podyplomowym Informatyki dla Nauczycieli, organizowanym przez OEIiZK wraz z Instytutem Informatyki Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. Autor serii podręczników Informatyka na czasie dla szkół ponadpodstawowych wydawnictwa Nowa Era – zdobywcy I. nagrody w konkursie PTI – Informatyczna Książka Roku 2021 (cześć 1,2) oraz Informatyczna Książka Roku 2022 (część 3). Za działalność na rzecz edukacji informatycznej otrzymał Medal Komisji Edukacji Narodowej (2007) oraz Brązowy Krzyż Zasługi (2011). Wyróżniony został również trzykrotnie (2017, 2020 i 2021) przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych jako jedna ze stu osób w Polsce, które w sposób szczególny, swoją aktywnością przyczyniły się do rozwoju umiejętności cyfrowych. | |
![]() | Konrad Wierzchowski - Dell Technologies |
Od ponad dekady łączy świat nowych technologii i edukacji. Wspiera szkoły, uczelnie, samorządy i instytucje publiczne, pomagając im skutecznie i świadomie wykorzystywać narzędzia cyfrowe do wprowadzania realnych zmian w nauczaniu i zarządzaniu. Jako Client Solution Education Lead w Dell Technologies, odpowiada za strategię edukacyjną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej – od lokalnych szkół po projekty realizowane z ministerstwami edukacji. We współpracy z globalnymi liderami, takimi jak Intel, Microsoft, Google, tworzy kompleksowe rozwiązania, które łączą strategię, szkolenia i technologię w spójną całość. Jest również twórcą autorskiego programu EDU360, który pomaga szkołom wdrażać transformację cyfrową w sposób przemyślany i dostosowany do ich realiów. W 2024 roku został wyróżniony w zestawieniu „Lista 100” Szerokiego Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych za realny wpływ na rozwój kompetencji cyfrowych w Polsce. Dzieli się też wiedzą, nagrywając filmy i materiały edukacyjne, w których pokazuję, jak nowoczesna edukacja wygląda w praktyce. Absolwent Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu. Prywatnie lubi polatać dronem oraz przeczytać dobrą książkę. | |
![]() | Marta Wysocka - Wysocka.Edu |
Certyfikowana trenerka z zakresu kompetencji cyfrowych, Microsoft Innovative Educator Expert i Fellow, z wieloletnim doświadczeniem w edukacji i szkoleniach. Aktualnie specjalizuje się w sztucznej inteligencji i bezpieczeństwie cyfrowym, a aplikacje Microsoft365, będące jej naturalnym środowiskiem pracy, wykorzystuje w codziennej działalności oraz podczas szkoleń. Łączy praktyczne podejście z pasją do rozwijania cyfrowych kompetencji, inspirując nauczycieli i liderów do efektywnego korzystania z technologii. | |
![]() | Maria Zdziech - Grupa MAC S.A. |
Manager produktu w dziale MAC Technologie należącym do Wydawnictwa MAC S.A. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (magister pedagogiki o specjalności: edukacja medialna z informatyką). Dwukrotna laureatka Listy 100 na rzecz umiejętności cyfrowych. Posiadaczka tytułu MIEE przyznanego przez Microsoft. Członek Polskiego Towarzystwa Technologii i Mediów Edukacyjnych oraz Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego. | |
Tomasz Zych - Zespół Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu | |
nauczyciel informatycznych przedmiotów zawodowych w Zespole Szkół Technicznych im. T. Kościuszki w Radomiu. Nie tylko potrafi przekazać wiedzę techniczną, ale także inspiruje uczniów do rozwijania swoich umiejętności. Jego pasją są multimedia, dzięki czemu wprowadza do zajęć nowoczesne technologie i kreatywne podejście do nauki. Potrafi łączyć teoretyczną wiedzę z praktycznym zastosowaniem. Posiada certyfikat MIEE - Microsoft Innovative Educator Expert. Wpisany jest na listę Kwalifikowanych Pracowników Zabezpieczenia Technicznego, prowadzoną przez Komendanta Stołecznej Policji, co umożliwia mu dostęp do najnowszych technologii zabezpieczeń osób i mienia. |